Opcje przeglądania
Producent
Cena
  • od
    do

Szukasz elementów, które pomogą Ci stworzyć w biurze atmosferę sprzyjającą dobrze zorganizowanej pracy? Sprawdź nasze wyposażenie biura – jako firma z wieloletnim doświadczeniem, pomożemy klientom w znalezieniu niezbędnych artykułów, które uprzyjemnią pracę.

 

Box 20 L ALBULA LIGHT biały

Box 20 L  ALBULA LIGHT biały
Box 20 L ALBULA LIGHT biały

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

37,90 zł

szt.

Box 20 L ALBULA LIGHT niebieski

Box 20 L  ALBULA LIGHT niebieski
Box 20 L ALBULA LIGHT niebieski

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

37,90 zł

szt.

Box 20 L ALBULA LIGHT zielony

Box 20 L  ALBULA LIGHT zielony
Box 20 L ALBULA LIGHT zielony

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

37,90 zł

szt.

Kosz do przechowywania Rotho LIVING 24l antracyt

Kosz do przechowywania Rotho LIVING 24l antracyt
Kosz do przechowywania Rotho LIVING 24l antracyt

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

21,90 zł

szt.

Kosz do przechowywania Rotho LIVING 24l biały

Kosz do przechowywania Rotho LIVING 24l biały
Kosz do przechowywania Rotho LIVING 24l biały

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

21,90 zł

szt.

Kosz do przechowywania Rotho LIVING 24l cappuccino

Kosz do przechowywania Rotho LIVING 24l cappuccino
Kosz do przechowywania Rotho LIVING 24l cappuccino

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

22,90 zł

szt.

Kosz do przechowywania Rotho LIVING 44l antracyt

Kosz do przechowywania Rotho LIVING 44l antracyt
Kosz do przechowywania Rotho LIVING 44l antracyt

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

31,90 zł

szt.

Koszyk do przechowywania Rotho LIVING 11l

Koszyk do przechowywania Rotho LIVING 11l
Koszyk do przechowywania Rotho LIVING 11l

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

13,99 zł

szt.

Koszyk na dokumenty Rotho LIVING 1,5l antracyt

Koszyk na dokumenty Rotho LIVING 1,5l antracyt
Koszyk na dokumenty Rotho LIVING 1,5l antracyt

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

8,90 zł

szt.

Koszyk na dokumenty Rotho LIVING 11l antracyt

Koszyk na dokumenty Rotho LIVING 11l antracyt
Koszyk na dokumenty Rotho LIVING 11l antracyt

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

13,99 zł

szt.

Koszyk na dokumenty Rotho LIVING 11l biały

Koszyk na dokumenty Rotho LIVING 11l biały
Koszyk na dokumenty Rotho LIVING 11l biały

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

13,99 zł

szt.

Pojemnik do przechowywania szuflada Rotho Systemix

Pojemnik do przechowywania szuflada Rotho Systemix
Pojemnik do przechowywania szuflada Rotho Systemix

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

84,90 zł

szt.

Pojemnik do przechowywania szuflada Rotho Systemix

Pojemnik do przechowywania szuflada Rotho Systemix
Pojemnik do przechowywania szuflada Rotho Systemix

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

61,90 zł

szt.

Organizacja biura – niezbędne elementy

Kluczem do zwiększenia efektywności pracy, redukcji stresu i utrzymania profesjonalnego wizerunku jest odpowiednia organizacja biura. Oferta naszego sklepu obejmuje szeroki wachlarz wyposażenia biurowego, które pomoże Ci maksymalnie wykorzystać dostępną przestrzeń, ułatwić dostęp do dokumentów i utrzymanie porządku.

Biuro wyposażenie zapewnia efektywną pracę

W naszej ofercie znajdują się elementy, dzięki któremu doskonale uporządkujesz swoje biuro. Wyposażenie z naszego sklepu internetowego zapewnia idealne warunki do pracy. Od ergonomicznych krzeseł, przez praktyczne systemy szuflad, a także funkcjonalne pudełka biurowe. Pamiętaj, że wyposażenie biura to nie tylko meble, ale także szereg drobnych akcesoriów, które znacząco ułatwiają codzienną pracę.

Organizacja pracy w biurze to przede wszystkim prawidłowy układ przestrzeni, usprawniający codzienną pracę i komunikację między zespołem. Podstawowe wyposażenie biura powinno obejmować systemy do przechowywania dokumentów i segregacji odpadów, a także estetycznie wyglądające akcesoria biurowe, które podkreślą profesjonalny charakter miejsca. Dobrze sprawdzą się takie elementy, dzięki którym organizacja dokumentów będzie możliwa. Mowa tu o segregatorach. szufladach z przekładkami czy też praktycznych teczkach. Warto pokusić się również o umieszczenie na półkach pojemnych pudełek z etykietami, które usprawnią poszukiwanie potrzebnych rzeczy. Nie można zapomnieć również o wygodnych krzesłach oraz ergonomicznych biurkach – wszyscy użytkownicy przestrzeni biurowej powinni mieć zapewniony komfort! Istotną kwestią jest także oświetlenie: najlepiej sprawdzą się do tego lampy biurowe z możliwością regulowania jasności.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, oferujemy kompleksowe wyposażenie do biura. W jednym miejscu znajdziesz wszystko, co niezbędne do zorganizowania przestrzeni pracy. Nasza oferta obejmuje również artykuły domowe, które wprowadzą do biura domowy klimat i zmotywują do pracy.

Bez względu na to, czy szukasz konkretnych elementów wyposażenia biura, czy inspiracji na aranżację przestrzeni – nasz sklep przystosowany jest do spełniania rozmaitych potrzeb. Wiemy, jak ważna jest odpowiednia organizacja biura dla komfortu pracy, dlatego oferujemy tylko sprawdzone i wygodne w użyciu produkty. Skorzystaj z naszej oferty i wprowadź porządek w swoim miejscu pracy!

Popularne kategorie:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium